2010/06/08

上気道炎(風邪)
Inflammation of the upper airway


朝になると熱が下がりますが、夜はつらそうなので病院に行きました。
いつもは空いている待合室に知っている子が何人かいました。
ポケモンの好きなキャラはピカチュウだそうです。ベタだね。
Her temperature had dropped in the morning,
but had gone up in the night.We went to a Hospital.
Her favorite Pockemon character is Picachu. So typical!


大泣きのCRP検査とレントゲンをしました。上気道炎(風邪)でした。
プルスマリンとムコダインとアンヒバを処方してもらいました。
She had a CRP test and an X-ray.
It turned out to be inflammation of the upper airway.
Pulsmarin, Mucodyne and Anhiba were prescribed.

〜身体測定〜
・体重 8930g
・身長 79.9cm

baby blog ranking -> *にほんブログ村 幼児育児*