2010/06/02

あのころより大きくなりました
Growing in all that time


衣替えの頃になりました。空になったポリプロピレンケースに
入ってみました。なんだか狭いです。
It is a day to change clothes for the new season.
She is in a empty clothes case.


生後1ヶ月の頃はこの中で寝ていました。
あのころよりも30cmくらい大きくなりました。
She was using a clothes case as her bed when she was 1 month old.
She was 30 cm taller than that time.

baby blog ranking -> *にほんブログ村 幼児育児*