2010/07/28

1歳半歯科健診
Dental checkup for 1 and half year old kids


1歳半の歯科検診に行きました。
支援センターで仲良しのそうちゃん、あおちゃん、たいちゃんも
きていました。
She went to dental checkup for 1 and half year old kids.
There were her friends So-chan, Ao-chan and Tai-chan.


歯石チェックをしてもらいました。虫歯はありませんでした。
会場はみんなのぎゃーが響いていました。
She had dental calculus. She does not have any cavities.

baby blog ranking -> *にほんブログ村 幼児育児*