2010/05/05

等々力渓谷に行きました
Todoroki valley


世田谷にある等々力渓谷に行きました。
渋谷から東急東横線で20分くらいです。ひんやり涼しい。
デコボコ道でベビーカーで行くには大変でした。
We went to Todoroki valley in Setagaya Tokyo.
It was cool in the valley.
But, the road was too rough for a stroller.

渓谷の先に日本庭園がありました。
芝生広場でお弁当をひろげました。わーい。
We went the Japanese garden around the valley with box lunch.
Goody!


海苔ご飯を食べました。
We ate rice with dried laver.
baby blog ranking -> *にほんブログ村 幼児育児*